Subject: Küsimus (ATS § 49 lg 10)
From: "Kadi Orm" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 10 Oct 2024 10:06:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

ATS § 49 lg 10 kohaselt ametnikule, kellel seoses teenistusülesannete 
täitmisega tema vastu toimepandud ründe, tema poolt süüteo tõkestamise, 
päästesündmuse lahendamise või ohu tõrjumise tagajärjel tuvastati ajutine 
töövõime kaotus, millega ei kaasnenud osalist või puuduvat töövõimet, maksab 
riik ühekordset hüvitist ametniku ühe kuu keskmise palga ulatuses.

Sama paragrahvi lg 15-17 kohaselt otsuse hüvitise maksmise ja kulude katmise 
kohta teeb ametiasutuse juht või tema volitatud isik, kulud kaetakse 
riigieelarvest selle ametiasutuse eelarve kaudu, kus isik oli teenistuses ja 
ametiasutus võib pärast ATS § 49 alusel hüvitise maksmist esitada sellest 
temale tulenenud kahju hüvitamiseks nõude kahju tekitanud isiku vastu 
võlaõigusseaduses sätestatud alusel.

Kellele esitab Maardu Linnavalitsus kahju hüvitamiseks nõude?

Lugupidamisega

   Kadi Orm

   jurist

   +372 6030 894

    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

   Kallasmaa tn 1, Maardu  74111

   🌐  <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee